http://s3.picofile.com/file/8191243268/Sam.rar.html آخرش اینه 974595

√ پسر پاییלּ شهرے √

آخرش اینه



‎پرنسم :


آخــــــــــرش اینـــــــــه :


« ... تــــــــمام قصـــــــه های عاشــــــقانه را ،


اینگـــــونه را به گــــــوشمان خوانــــده اند ... »               


تلــــــــــخ ، جدایــــــــی   


فکــــــــر میکنــــــــی ،


میشـــــــــه عوضـــــــــش کـــــــــرد ؟؟؟



دوستــــــــــت دارم      


 " ‎فاطمه "         

  



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت1:08---16 دی 1391
سلام عزیزم
من لینکت کردم توهم منو بلینک
مرسی


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت17:49---15 دی 1391




سلام...خوبی؟



اومدم خداحافظی کنم...صاف و ساده تعطیل شد!



بدی از من دیدی بذار پای شیطونی و حلال کن!



حوصله ندارم بگردم....اگه لینکم کرده بودی برو حذفش کن!



خیلی چاکریم...ولی حتما بهت سر میزنم...
پاسخ: سلام داداش نرو دیگه بخدا فقط رفیق با مرام داخل اینترنت تو بودی داداش لطفأ وبتو پاک نکن اگه میشه آخه اگه پاکش کنی مگه عشقت بر میگرده لطفأ پاکش نکن باشه؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: | تاریخ: چهار شنبه 13 دی 1391 |موضوع: |دیدگاه ها: